Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Yujin Zhang - 11 februari 2010 21:55

Vilken vecka man har haft. Det började med en sk grådag (=fridag) på måndag p.g.a någon lärarkompetensgrej.

På tisdag fick min datorn virus så jag var upptagen med den hela kvällen för att första ta bort det.

Dagen efter, onsdag, var det åter dags för en fridag, denna gång p.g.a utvecklingssamtal, nånting som jag inte haft sen ettan eftersom våra kära klasslärare litar på oss. :)

På onsdagkväll fick jag av nån anledning för mig att det var en fredag så därför slog jag aldrig på väckarklockan.

Idag på torsdag gick jag upp en timme senare än jag skulle, delvis för att väckarklockan var avstängd och dels för jag fick för mig att det var en fredag idag. *suck*

Men iaf, efter en snabb frukost gick jag ut till hållplatsen ute på landsväg 264 för att gå på morgonens sista 608 mot stan. Men så typiskt dök bussen aldrig upp just idag av alla dagar. Det fick bli en promenad till 664s hpl på lokalvägen för jag hade ingen lust att gå hela vägen, förbi huset, och till jvstn. Drygt 100min sen kom jag äntligen fram till skolan, efter ha missat första lektionen och 20min av andra.

Imorgon är det fredag (på riktigt denna gång) och då har jag bara två lektioner, tack för det. Biologi och fysik. Sedan är det helg!


//Yujin

Ovido - Quiz & Flashcards