Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Yujin Zhang - 8 februari 2010 08:56

Japp, nu är man bannlyst från Buss Snack efter dessa år. Efter flera års av hård kamp med att få fram mina åsikter och nytänkande, nytt blod i branschen så har all jobb gått i förgäves. Det hjälper inte - så länge vi har gamla yrkesskadade som moderatörerna på Buss Snack så lär vi aldrig få nytt blod i yrket. Det är en en losing battle helt enkelt. Sorry. Jag har försökt, men på detta forum tillåter man inget nytänkande.


//Yujin

Av Yujin Zhang - 8 februari 2010 08:42

Det finns några huvudfigurer på forumet som moderatörerna har som högsta intresse att skydda, ovasett hur många mycket skit de kastar på andra personer. En av dessa är denna administrator som hängde ut mig igår. Det denna person gjorde igår visade hur fegt dessa yrkesskadade personer är. De är inte manliga nog att ta itu med problemet själv, utan de starta en pajkastningtråd på forumet så att läsare kan göra jobbet åt dem - fegt ni är alltså! Ni kan inte stå upp för era åsikter så ni lurar alla andra till att tro en sak på falska grunder sen gömmer ni bara i bakgrunden. Ni är bara en massa fegisar helt enkelt.


Och någon ursäkt lär jag inte få, här har vi pm-växling från igår/idag:


1)

En ursäkt från (namnet utelämnat) sida vore på sin plats. Jag erkänner att jag kan ha varit hårt vid vissa diskussioner, men inte en enda gång har jag hängt ut en person på samma sätt som (namnet utelämnet) har gjort och gått till personangrepp. Det han har gjort är inte snyggt, betänk att han är en av administörerna på detta forum, vädligt bra image han skapar åt er.


//Yujin


2)

Inte på snacket kanske men den uthängning du gjort på din blogg är allt annan än fin. Som sagt: det är inte vår sak vad du skriver där. Men det är vår sak att hindra att du använder vårt forum att länka till den. Om vi tillåter den länken skulle det allvarligt kunna skada SvOf.


/(namnet utelämant)

Ovido - Quiz & Flashcards