Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Yujin Zhang - 7 februari 2010 22:42

Tydligen får administörer på detta forum pajkasta också, snacka om bra image.   


 
 

Drygt 1 1/2 timmar senare får jag pm från en annan administratör på detta forum:

Hej!


Jag har tagit bort länken till din blogg i din signatur. Vi kan inte på Bussnack hindra dig från att skriva vilket förtal du vill på din blogg men vi kan hindra dig till att länka dit.


Om du inte accepterar detta beslut så begär du lämpligen ditt utträde från Bussnack.


Hälsningar
(Namnet utelämnat)
Moderator


Nämen va kul, inte ens en ursäkt från pajkastare, bara för att jag är en hot till honom på något konstigt sätt som jag inte har listat ut än... Japp, här har vi en till syndrom på att man är yrkesskadad. Snart kan jag börja skriva bok om de yrkesskadade på detta forum....

Ovido - Quiz & Flashcards